Dzielne Matki.

Uważam, że mam dzisiaj pełne prawo do tego by wypowiedzieć się na ten temat bardzo obiektywnie. A jeżeli dotrzesz do końca tekstu zrozumiesz, że mamy do czynienia z czymś więcej. A więc usiądź wygodnie i opowiem Ci dlaczego cała Polska żyje dzisiaj porwaniem małego Fabiana oraz czym jest Stowarzyszenie Dzielny Tata.

Zanim ktokolwiek zacznie pisać, że kompletnie nie wiem czy zajmuje się DT, przypominam, że trafiłam tam w roku 2013 słuchając ich głosu i pisząc tekst, który odbił się szerokim echem. “Matka ma dziecko, ojciec ma misia” to artykuł o tym, jak działają Polskie sądy. Czyli matka nigdy kompetencji rodzicielskich nie musi udowadniać, a ojciec z punktu widzenia Sądów Rodzinnych jest tylko dawcą spermy.

Ponieważ poświęciłam temu wpisowi wiele dni i równie wiele wieczorów (zamiast z własną rodziną), moja skrzynka wtedy pękała w szwach (bo każdy z tych ojców miał własną historię), o tyle po pewnym czasie całe moje uwielbienie ich bohaterskich czynów uległ zmianie. Bo jak wspierać ojców, którzy popierają morderstwa (o tym za moment), chcą porywać swoje dzieci (o tym również za moment) i tak naprawdę wcale im na dobru dzieci nie zależy? Zależy im tak naprawdę tylko i wyłącznie na tym, by dziecko miało dwa domy, bo nie chcą płacić haraczu (jak nazywają alimenty). Być może jakiś akt desperacji w wielu z tych Panów jest, ale ich zachowanie i brak szacunku dla kobiet, był aż nadto widoczny. Dla nich każda kobieta, która mówiła: “STOP” ich działaniom była “właścicielką” lub “głÓpią” cipą, z czym przyszło mi się zmierzyć wczoraj.

Przypomnijmy może z czym mamy do czynienia. W marcu tego roku powstał mój wpis “Internauto! Nie bądź katem!”. Uderzyłam personalnie w akcję poświęconą Fabianowi, choć może bardziej uderzyłam w jego ojca. Dostałam wtedy wiadomość, że spotkamy się w sądzie. Nigdy nie dostałam żadnego wezwania, ale może jeszcze wszystko przede mną. Dochodzę jednak do wniosku, że dłużej siedzieć cicho się nie da. Choć konsekwencje tego wpisu mogę mieć spore. Więc pójdźmy krok dalej.

Po napisaniu tego wpisu wiele osób spojrzało na sprawę inaczej. Ale tylko część. Moja siła przebicia w Internecie jest stosunkowo mniejsza niż zasięg filmów, na których dwuletni chłopiec mówi, że mama go bije. Łzy dziecka sprzedają się tak łatwo, że można zmanipulować Internautów do tego stopnia, że prawie rok później gratulują ojcu porwania syna. To niesamowicie z pewnością podbudowuje Stowarzyszenie DT, bo dzięki naiwności tysięcy ludzi (oraz mediów, którzy chcą TAKIE sensacje), mają dzisiaj szanse na to by się wybić. To bardzo proste. Nakręć film na którym Twoje dziecko ma siniaka (jak każde w tym wieku), a potem zrób z matki potwora na całą Polskę. Wszystkim będzie żal dziecka, ale nigdy nie pomyślą, że autor filmów ma jeszcze starsze dzieci, które nie chcą utrzymywać z nim kontaktu i całkiem możliwe, że to ofiara jest katem. Brzmi absurdalnie? Ależ cała ta sytuacja jest absurdalna!

Wyobraź sobie, że uciekasz od męża kata, z dzieckiem pod pachą. Spierdalasz – powiedzmy dosadniej. On nakręca filmy na których stosuje manipulacje psychologiczną (zadaj swojemu dwulatkowi kilkanaście razy pytanie:”Bije Cię mama, TAK?” – z naciskiem na TAK – a potem zobacz co Ci odpowie), a ludzie łykają to jak młode pelikany. Matka boi się wychodzić z domu, bo ludzie grożą, dziecko płacze, dziecko zna cała Polska. A potem to dziecko wyrwane jest z rąk matki przez trzech nieznanych mężczyzn i wrzucone jak worek ziemniaków do samochodu. “Dla jego dobra”. Tylko czy ktoś pomyślał o tym jakie skutki psychiczne poniesie to dziecko w przyszłości? No nie. Bo jesteśmy mistrzami zaangażowania się w sprawy teraźniejsze, z kolei mamy problemy z patrzeniem na przyszłość.

A teraz przejdźmy dalej. Te screeny nie powinny ujrzeć nigdy światła dziennego, ale myślę, że być może najwyższy czas. Rok 2014. Ginie pracownica MOPSu z rąk mężczyzny. Osierociła dzieci, zostawiła męża. Prawdopodobnie nikogo to nie interesuje. Kogo interesuje obca, zamordowana kobieta? Ano interesuje. DT. I kogoś kto stoi na czele DT. Potrafili też zastraszać: “Przyjadę do Ciebie i zobaczysz“.

f

5 godzin temu:

oiulkjlk

Teraz widzicie co wspieracie? Wspieracie ojców, którzy z różnych powodów mają ograniczone kontakty z dziećmi. Czasem jest to rzeczywiście widzi-miś matki (co nie jest rzadkością niestety), ale jeżeli posłuchamy matek, widzimy, że każdy kij ma dwa końce:

jhghjg

 

Wspieracie porwania, wspieracie działania Ojców, którzy popierają morderstwa. Wreszcie wspieracie przestępców. Nie, nie ma tu miłości. Nie ma tu chęci bycia ojcem. Jest chęć bycia właścicielem.

f2

 

Nadal twierdzisz, że to jest okej?

Nie jest. Walka ojców w Sądach to nieustanna przepychanka. Jeżeli dwoje ludzi nie dorosło do tego, że dobro dziecka jest na pierwszym miejscu, to znaczy, że ich rola powinna zostać ograniczona do minimum. Bo swoją dumę i własne: “ja” chowa się wtedy w kieszeń, a na pierwszym miejscu stawia dziecko. Porywając dziecko nie poprawiamy jego bytu, sprawiamy tylko, że w przyszłości będzie się leczyć psychiatrycznie, a inni będą go wytykać palcami: “To ten, którego ojciec porwał matce. To ten, którego ojciec zrobił jazdę na całą Polskę! To ten co ma matkę sukę! To ten bity przez matkę!“.

Drodzy Ojcowie walczący. Zwracam się do Was, bo wiem, że to przeczytacie. Wasze działania nie sprawią, że nagle wszyscy odzyskacie swoje dzieci. Swoimi działaniami sprawicie tylko, że Wasze byłe żony/partnerki będą miały kolejny dowód na to, by trzymać dzieci z dala od Was. Macie do zaoferowania wiele, a nie potraficie tego wykorzystać w normalny, cywilizowany sposób. Tak naprawdę jesteście jeszcze gorsi od kobiet, które ograniczyły Wam prawa (z własnych widzi-misiów). Przeistoczyliście się w pełne nienawiści bestie, które łamią prawa, zastraszają, robią wiele złego.

Halo? Wyhamujcie. Zanim będzie za późno, a Wasze dzieci jak dorosną będą Was odwiedzać co najwyżej za kratkami.

KOMENTARZE (44)

  • aneta
    Lis 26, 2015., 17:36 • Odpowiedz

    Dziękuję za Ten Art. ! 5 osob juz zatrzymano a beda kolejne ! Dziecka nadal nie ma http://topkryminal.pl/najnowsze-informacje/987-dopadli-pieciu-wspolorganizatorka-porwania-pekla

    • marek
      Lis 27, 2015., 15:11 • Odpowiedz

      Musze Cie zmartwic wiekszosc wypuszczono :) Czyzby pani Aneta S?

      • Noemi Skotarczak
        Lis 27, 2015., 15:16 • Odpowiedz

        Muszą wypuścić. Ale nagrzebane w papierach będą mieli. Ale to przecież ,,zły system", bo jakże to? Łamią prawa i jeszcze ich za to łapią? :) Karzą?

  • dawidek
    Lis 26, 2015., 18:29 • Odpowiedz

    proszę nie oceniać działań ojców przez pryzmat jednego stowarzyszenia które prowadzi nie do końca zrównoważony psychiczne człowiek. prawda jest taka że gdy dziecko porywa ojciec to rusza za nim cała polska. A gdy sąd powierza pod opiekę dziecko ojcu i porywa je matka to nikt palcem nie kiwnie - 2 lata temu była taka sytuacja - polecam, ojciec ponoć do dziś córki nie widział... http://www.polskieradio.pl/78/1227/Artykul/1124623,Zrozpaczeni-ojcowie-gloduja-przed-Sejmem

    • Noemi Skotarczak
      Lis 26, 2015., 18:34 • Odpowiedz

      Witaj. Przede wszystkim informuję (a w artykule zawarte są takowe informacje), że w pełni popieram działania ojców, którzy walczą o kontakt z dzieckiem. Uważam, że rozwodzą się rodzice, a nie dziecko z rodzicem (najczęściej ojcem). Niestety działania Stowarzyszenia DT mają siłę medialną. Co źle rzutuje na całość walki ojców. A to już jest cholernie nie fair.

  • Marta mamawbiegu.pl
    Lis 26, 2015., 19:11 • Odpowiedz

    Pamiętam te filmiki... To była masakra... Żal mi Fabianka. Gdyby nie Twój wpis wtedy , też dałabym się ponieść na fali nienawiści do matki i współczucia ojcu.

    • Isa
      Gru 02, 2015., 08:55 • Odpowiedz

      http://dami24.pl/tvdami/na-temat/item/2724-na-temat-1-grudnia-wlodzimierz-wolski

  • ktosia
    Lis 26, 2015., 19:19 • Odpowiedz

    Fundacje DT znam bardzo dobrze, fundacja powinna nazywac sie 'gnebimy matki naszych dzieci' jeden z 'dowodzacych' ta niby fundacja niedawno mimo ze mial mozliwosc spotykania sie z dzieckiem ( dziecko z mama mieszka za granica) nie przyjechal ani razu mimo ze mial wykupione bilety i hotel. Swojej corce z ktora spotkal sie po roku dal w prezencie gumke do wlosow (a wiem ze nie ma problemow finansowych)Na ostatniej sprawie wyszlo na to ze chcial jak najbardziej uprzykrzyc zycie bylej zony... on pomagal tez tacie Fabianka, byl z tego bardzo dumny, ze uratowal dziecko od okropnej matki. Porazka panie S.J.A. wiem ze tu trafisz, bo czytasz wszystko o tej swojej fundacjii.

  • Betti
    Lis 26, 2015., 19:37 • Odpowiedz

    Masz rację. Dzielnym Ojcom przyglądam się od nieco ponad roku. Na początku wierzyłam w ich słowa, współczułam. Po czasie nabrałam dystansu.. Widzę jak oni działają, nie jest ważne dziecko- ważna jest walka z ex partnerką(a w sumie robienie jej na złość), walka z sądem, prokuratorem itp. Zachowują się jak sekta. Niestety szkodzą sobie i swoim własnym dzieciom.. Im nie zależy na szczęściu czy bezpieczeństwie tych małych istotek.. Właściwie to oni sami się w tym wszystkim zgubili i nie wiedzą co jest już ważne...

  • Kasia
    Lis 26, 2015., 19:43 • Odpowiedz

    No dobrze. DT i Pana F. znam. To psychopata. Ale proszę powiedzieć CO ma zrobić ojciec, który usiłuje walczyć o dziecko (sic!) nie żeby nie płacić alimentów, ale żeby dziecko miało zapewnione to czego potrzebuje, bo matka nie zajmuje się niczym, jedynie alimenty chce. W sądzie nie ma szans. Więc CO. O konkret proszę. Jeśli jest Pani zainteresowana, historia na priv.

    • Noemi Skotarczak
      Lis 26, 2015., 19:46 • Odpowiedz

      Kasiu. Przyglądałam się dwóm sprawom. I w jednej i drugiej ojcowie w cywilizowany sposób wywalczyli swoje. Nie obyło się bez mediów, ale nie było nienawiści. Była walka. Bez ofiar. Tam dziecko nie było kartą przetargową. W jednej sytuacji ojciec dostał wyłączne prawo nad dzieckiem. To matka odwiedza i ma ograniczony kontakt, ale alimentów nie płaci i co najlepsze - nikt kompletnie tego nie weryfikuje ... Jestem pewna, że walka ojców jest trudna. Ale będziemy potrzebować co najmniej dwóch pokoleń, aby zmienić w ogóle mentalność społeczeństwa jeżeli chodzi o rolę mężczyzn w ognisku domowym.

      • marek
        Lis 27, 2015., 09:06 • Odpowiedz

        Noemi, kiedy mentalnosc w glowkach pedagogow, psychologow i innych sie zmieni swiat juz bedzie 2 wieki w przodzie. I tak bedzie pozamiatane. Niestety nie ma woli zeby to zmienic. Jest udawanie zeby wyciszyc temat. Dopoki nie bedzie PRAWDZIWEGO EGZEKWOWANIA PRAWA (w tym PRAWA DZIECKA do obojga rodziciw) dotad takie sytuacje beda mialy miejsce. NIe wierze ani za grosz pani S matce Fabiana. Wystep przed kamera jest wyrezyserowany przez nia. NIestety kiepsko. Pani Kasia W. zrobila to lepiej. Potrafila zagrac na emocjach. Dlatego biernosc wladz poteguje bezradnosc i dzialania takie jak to. Sorry....

    • Noemi Skotarczak
      Lis 27, 2015., 14:34 • Odpowiedz

      Marek, spoko. Ale egzekwowanie swoich praw nie może polegać na tym, że obce osoby wyrywają krzyczące dziecko matce. Co za ojciec serwuje dziecku porwanie? Czy ktokolwiek pomyślał co czuło dziecko, które zostało porwane? Wcale nie poprawiliscie swojego imienia. To znaczy inaczej - nie chcę uderzać w ciebie i pisać w liczbie mnogiej. Ale DT dawno już się stoczył na dno.

      • marek
        Lis 27, 2015., 15:09 • Odpowiedz

        Ja powiem inaczej to macierzynstwo stoczylo sie na dno. przemoc wobec dziecka wspieraja i zachecaja do niej pracownicy przedszkoli i pedagogowie. Falszywe oskarzenia o molestowanie pozostajace bez kary albo nawet bedace "czescia strategii rozwodowej" jak miala sie wyrazic pewna sedzia (na szczescie nie w mojej sprawie) poteguja niemoc kiedy dziecko jest krzywdzone. czasami wobec matki z zaburzeniami (zdiagnozowanymi badz nie) jest to jedyna droga

      • Noemi Skotarczak
        Lis 27, 2015., 15:14 • Odpowiedz

        Przemoc wobec dzieci częściej stosują ojcowie. W DT jest tego idealny przykład. Przytoczyłam screen, w którym nikomu nie chodzi o prawa dzieci. Chodzi o ,,własność". Czas zrozumieć, że dziecko to osobna jednostka. Poza tym jak widać po Sebastianie N. można również fałszywie oskarżać matkę. :) I jak widać ze skutkiem tragicznym.

  • Bazyl ISIS
    Lis 26, 2015., 20:57 • Odpowiedz

    Wiadomka że Fabisiak i jego organizacja to banda psycholi. Żal tylko ludzi że wieżą w te ich brednie.

  • Gordon
    Lis 26, 2015., 23:36 • Odpowiedz

    Was chyba wszystkich popierdzieliło , Cieszcie się kobiety że nie zyjecie w islamie . Bardzo dobrze facet zrobil w końcu to ojcowie dają zycie chyba że ktoś miał pałę z biologii.Mam nadzieję że im się uda. Więc po co to poszukiwanie dziecka skoro ojcie sam twierdzi że jest z nim . popieprzony świat i popieprzeni ludzi i system

    • Noemi Skotarczak
      Lis 27, 2015., 14:40 • Odpowiedz

      I Ty się dziwisz, że kobieta Ci prawa nad dzieckiem ogranicza? Z takim podejściem? Pały z biologii nie miałam, ale do poczęcia dziecka potrzebne są dwie osoby, a nie tylko Twoja sperma, które w innych warunkach może co najwyżej pościel ubrudzić. Dno i dwa metry muły. Jeżeli TRZECH obcych mężczyzn porywa dziecko z rąk matki, serwując dziecku traumę do końca życia i Twoim zdaniem to jest spoko, to sorry, ale wolę żyć w moim popieprzonym świecie, gdzie dziecko jest bezpieczne i kochane. Nie jest przedmiotem, które można sobie zabrać. Ale człowiekiem, myślącym i odczuwającym. Po takich komentarzach utrwalam się w przekonaniu, że Wam się nie powinno psa pod opiekę dać, a co dopiero dziecko.

  • janaska75
    Lis 26, 2015., 23:55 • Odpowiedz

    Mądre słowa potrzebny jest niektórym ludziom taki kubeł zimnej wody by się opamiętali.Żadne zarzuty się nie potwierdziły ,które wymyślał ojciec. polecam reklamę społeczną jestem mamy i taty jest ich kilka , wszystkim osobą szarpiących się o dziecko a biedne dziecko cierpi ...

  • AgataF
    Lis 27, 2015., 09:00 • Odpowiedz

    Brawo! Ujęłaś to doskonale. Też chciałam na ten temat napisać, ale uprzedziłaś mnie :) Dodałabym tylko do tego, że sprawa jest o tyle poważna i dramatyczna, że skoro ojciec ucieka się do coraz odważniejszych i coraz straszniejszych środków to co zrobi dalej? Zabije dziecko, pozorując zabójstwo przez matkę?

  • Sabina
    Lis 27, 2015., 09:34 • Odpowiedz

    Cześć dzięki za fajny artykuł .Ja na początku też byłam wrogo nastawiona na matkę Fabiana , ale otwarły mi się oczy jak pan Rola zrezygnował z dalszej udzielenia pomocy a miał być drugi reportaż oraz to że nie było zapowiedzianego przez Nadolskiego największego kłamce reportażu w BBC .Nadolski niestety zapomniał albo nie wziął pod uwagę że część ludzi co była za nim mieszka zagranicą i mają ten kanał w telewizji kablowej .Co do strony Dzielny Tata to ta strona powinna się nazywać DZIELNY TATA PSYCHOPATA. Jak wczoraj widziałam nagłówek "Sprzedaliśmy Fabianka Nadolskiego teraz sprzedamy wasze dzieci " albo "Ojcowie odbierajcie swoje dzieci" .Ludzie to jest obłęd a wchodząc na ten FP czytając komentarze dotyczące pani Anety matki Fabiana obrażając ja od ku..su.. itd.. nie znając tej kobieciny to jest chore a jak ktoś napisze coś typu dlaczego obrażasz ta kobietę jak jej nie znasz to odpowiedz jest ze pewnie to jest jedna z koleżanek mamy Fabiana tak było ze mną na FP "Sebastian Nadolski w obronie krzywdzonego synka Fabusia Nadolskiego" .Jeszcze coś o pseudo tatusiach ci panowie udzielali się pod postem poszukującym tego dzieciaka na FP strony ITAKA i jeden komentarz utkwił mi w głowie facet na awatarze wyglądał mi coś na 40 lat i jego komentarz brzmiał "Zabrał jej dochód " to tego człowieka wyśmiałam bo z tego co się dowiedziałam od ludzi co znają ta rodzinę ze pani Aneta pracuje w ogóle to cale miasto Radom ma Nadolskiego za wariata .Nie przyszło wam na myśl dlaczego ludzie co go znają nikt za nim nie stoi murem tylko ten człowiek posunął się do takiego czynu ze szukał pomocy w internecie u obcych ludzi co go nikt nie zna ?

  • izabela borusewicz
    Lis 27, 2015., 09:51 • Odpowiedz

    całkowicie się z artykułem tym zgadzam!! dokładnie wyraża moje myśli w tym temacie

  • Danuta
    Lis 27, 2015., 11:07 • Odpowiedz

    A co powiecie o ojcu który mając przyznane przez Sąd kontakty z synem 2 x w miesiącu składa do Sądu wniosek o zmniejszenie ich bo on biedny pracuje i nie ma czasu.Są i takie przypadki.To mój były mąż.Nie żaden niewykształcony,niedouczony - oficer policji, odgrywający w swojej pracy kochającego tatusia,obwiniający swoją byłą żonę czyli mnie o to,że buntuje ich dwie dorosłe już córki ,które nie chcą z tatusiem żadnego kontaktu.Walczyłam jak lwica w Sądzie aby te kontakty z ojcem utrzymać.Zostały utrzymane, i co z tego skoro ich nie realizuje.Sorry ale nie wierzę,że ojciec chce dla dobra dziecka zajmować się swoim dzieckiem.Najczęściej jest to chęć zemsty na matce

    • marek
      Lis 27, 2015., 14:49 • Odpowiedz

      Wlasnie projektujesz na wszytskich zachowania swojego bylego. Nie kazdy bedzie chcial byc ojcem i do tego nie zmusisz. Natomiast jesli chce pod rygorem nawet aresztu powinny byc one realizowane. W USA taki numer jaki mamusia Fabianka robila skonczylby sie gleba o ziemie kajdanki i powierzenie opieki ojcu. Dlatego skala porwan poza granicami kraju to margines. Jedynie w POlandii matka to swieta krowa a ojciec ma misia

      • Noemi Skotarczak
        Lis 27, 2015., 14:55 • Odpowiedz

        Marek, co dokładnie robiła matka Fabiana? :) Było wszystko było sprawdzane przez odpowiednie władze (tak, ze względu na filmy) i okazało się, że nad dzieckiem nikt się nie znęcał. Do Was nie dociera, że te filmy to fikcja? Że dziecko zostało zmanipulowane przez ojca idiotę i gadało to co mu mówił?

  • Zbigniew
    Lis 27, 2015., 13:14 • Odpowiedz

    Słaby artykuł. Droga autorka inaczej byś pisała gdyby dzieci w trakcie rozwodu czy rostania rodziców w związku konkubenckim, były dawane ojcom z urzędu, a wy býłybyście traktowane jako zwykła mleczarnia. To co się dzieje obecnie w Polsce w sprawach dotyczących opieki nad dziećmi jest nie do pomyślenia w Szwecji , czy innych krajach skandynawskich, gdzie równouprawnienie jest traktowane przez obywateli i instytucje jako świętość. Proszę o obejrzenie filmu z mojej perspektywy, męskiej perspektywy gdyż ja jestem autorem zdjęć i montażu. Film jest o problemach rozwodowych i okołorozwodowych Romana Habraszewskiego . A mnie trafiał szlag zwłaszcza jak to montowałem. Wyraz mojej frustracji można obejrzeć w ostatnich sekwencjach filmu co sądzę o Polskim wymiarze sprawiedliwości i byłym premierze Tusku. Miłego oglądania. http://youtu.be/Lr6UmTbFB-A

    • Noemi Skotarczak
      Lis 27, 2015., 14:31 • Odpowiedz

      Nie wiem jak się do Ciebie zwracać, bo w mejlu masz inne imię niż w podpisie. Niemniej jednak witaj Zbigniewie. Napisz mi z czym konkretnie się nie zgadasz? Ja uderzam personalnie tylko w jedno Stowarzyszenie, które pomogło Sebastianowi N. uprowadzić syna (nazywając rzeczy po imieniu). Uderzam w Stowarzyszenie, które nie chce dobra dzieci, bo traktuje je przedmiotowo. Nie wiem ile razy mam powtarzać (a w tekście jest to wyraźnie napisane), że nie popieram działań matek, które traktują dziecko jak kartę przetargową i są zwykłymi alimenciarami. Ale poza matkami alimenciarami, które dupy do roboty nie ruszą, a dziecko to dla nich "zarobek", są jeszcze samotne matki, które muszą walczyć z ojcami psychopatami, których widać w Stowarzyszeniu DT. I tak, DT bardzo źle rzutuje na ojców walczących.

      • marek
        Lis 27, 2015., 14:45 • Odpowiedz

        Swiadomosc spoleczna jest na zenujaco niskim poziomie. Bo skoro dziecko jest ubrane i najedzone to znaczy ze matka dba o dziecko. DT byl i jest ta organzacja ktora pokazala ze dziecku do szczescia nie jest potrzebne tylko ubranie i zaspokojenie glodu. Tlko chlopaki bili glowa w mur i to jest ich akt desperacji. Proponuje poczytac wywiad w ostanim Uroda i zycie nr 12 z Jackleim Maslowskim tam jest o tym co sie dzieje w glowie dziecka ktore jest izolowane i troche wiecej. Poniewaz nasi "milosciwie" panujacy uwazajacy spoleczenstwo za bydlo mieli problemy umyslowe, wydajnosciowe czy jeszcze inne zeby zatroszczyc sie o zmiane prawa ktorej potrzebe widzi czlonek wladz Krajowej Rady Sadownctwa Waldema Zurek oni dyskutowali. Z tej dyskusji nie wyniklo nic. Dlatego sie dziej jak sie dzieje i bedzie sie dzialo bo desperatow bedzie coraz wiecej. Moze wtedy ktos dostrzeze problem.

      • Noemi Skotarczak
        Lis 27, 2015., 14:51 • Odpowiedz

        Marek, ale ja Cię proszę, Ty mi nie rozpierdalaj systemu. Akt desperacji powiadasz? Akurat Sebastian N. jakoś ma również starsze dzieci, i to na tyle dorosłe, żeby samemu egzekwować swoje prawa. Czy pochwalił Wam się, że one nie chcą mieć z nim żadnego kontaktu? Czy może zataił to przed Wami, bo to źle rzutuje na całość. W końcu Fabian jest jeszcze za mały by powiedzieć: "Spierdalaj Stary, nie chcę Cię znać". Mówisz o desperacji. W Polsce jest tysiące zdesperowanych kobiet (statystycznie kilkakrotnie razy więcej niż mężczyzn), które zostają same sobie, bo facet nie bierze odpowiedzialności za swoją spermę. Czy widzisz, żeby nakręcały filmy? Czy widzisz, żeby się w taki sposób mściły? Czy widzisz, by robiły Potwora z eks dodając filmy na yt? Nie. Można walczyć w cywilizowany sposób. A zachecanie przed DT porwań dzieci (gdzie niejeden z nich jest pozbawiony praw rodzicielskich nie z widzi-misiów matki), czy podpalania urzędników, nie poprawi Waszego bytu. Sprawi tylko, że nadal będzieci postrzegani jako ludzie nie posiadajacy kompetencji do sprawowania opieki nad dzieckiem.

        • Kamil
          Lut 10, 2017., 18:16 • Odpowiedz

          A ja widzę. Widzę, jak się mnie oczernia publicznie, żeby tylko broń boże nie wyszło, jaka ta druga strona jest. Ja publicznie nie wylewam tego, acz jednak jeszcze trochę i zacznę. A propo tego wysyłam Pani maila. Proszę przeczytać.

    • Noemi Skotarczak
      Lis 27, 2015., 14:32 • Odpowiedz

      Poza tym wyraz mojej frustracji widać w tekście "Matka ma dziecko, ojciec ma misia". Jest podlinkowany w powyższym artykule. Zapraszam do lektury. W "podobnych" postach jest również tekst: "Tato mój". Według mnie ojcowie są potrzebni dzieciom na równi z matkami.

  • Sylwia
    Lis 27, 2015., 14:40 • Odpowiedz

    Nietety wszystko przez chore polskie prawo.Gdyby sady nie przyznawaly opieki matkom tylko dlatego ze "dziecko potrzebuje matki" byloby zupelnie inaczej.Tak samo jak nie kazdy facet nadaje sie na ojca tak nie kazda kobieta nadaje sie na matke.Moj brat juz prawie 3 lata nie widzial syna, bo byla zona nie pozwala mu sie z nim widywac.Sad przyznal jej opieke bo dziecko bardziej potrzebuje matki.Nie mialo znaczenia, ze to moj brat zajmowal sie dzieckiem, karmil, kapal, gotowal obiady i spedzal z nim czas bo jego zona miala lepsze i ciekawsze zajecia.To ze maly bardziej byl zzyty ze mna niz z nia, ze plakal jak ona go zabierala tez sie nie liczylo.Nic nie mialo znaczenia bo sedzina od samego poczatku wiedziala komu przyzna opieke.

  • gość
    Lis 27, 2015., 16:05 • Odpowiedz

    A my mamy niejeden filmik jak brutalnie matka wyrywa ojcu dziecko bo jest 19 .00i nie może się nawet pożegnać - dziecko krzyczy, płacze, prosi tatusiu, tatusiu ja chcę do ciebie, a wściekłość matki rośnie, w tle krzycząca babcia i pijany braty ciągle odgrażający się ojcu, - obrońca taki na poziomie 'zabiję cię, zrobiłeś m0jej siorze dziecko" i tu . . gest. Tak kochane mamy bywa róznie, zwłaszcza jak trafi się w patologiczne środowisko ale jesteśmy na mocnej pozycji bo nam wolno wszystko bo myśmy urodziły. Kto urodził małą Madzię i kto pozbawił ją życia. Są cudowne i mądre matki ale są też cwaniary o podłym charakterze.

    • Noemi Skotarczak
      Lis 28, 2015., 09:03 • Odpowiedz

      Owszem. Bywa różnie, ale tu nie bywa różnie.

  • Kasia
    Lis 27, 2015., 19:00 • Odpowiedz

    Bardzo dobry artykuł. Generalnie się pod nim podpisuje. Przeszliśmy z synem przez takie piekło :( teraz już jest ok. Manipulacja jest straszna :( szczególnie jeżeli dotyczy dziecka. Dziś powoli wychodzimy na prostą. Pozdrawiam :)

  • ALEKSANDRA
    Lis 27, 2015., 20:04 • Odpowiedz

    PROPONUJĘ OBEJRZEĆ SOBIE TO I ZROZUMIEĆ KAŻDE SŁOWA - CHŁOPAK PRAWDĘ MÓWI, CHOĆ NIEWŁAŚCIWYM TONEM, MOŻE DLATEGO PODKREŚLA, ŻE NIEKTÓRE Z NAS SIĘ TAK NIESTETY ZACHOWUJĄ: https://www.facebook.com/niesamowitefilmiki/videos/1081686178538068/?fref=nf PRZESTAŃMY SIĘ OBARCZAĆ WINAMI, A BĄDŹMY MY WSZYSCY ODPOWIEDZIALNI I DOJRZALI CO?

  • aneta
    Lis 27, 2015., 20:36 • Odpowiedz

    W zwiazku z wydanym nakazem aresztowania Art. 239. § 1. Kto utrudnia lub udaremnia postępowanie karne, pomagając sprawcy przestępstwa, w tym i przestępstwa skarbowego uniknąć odpowiedzialności karnej, w szczególności kto sprawcę ukrywa, zaciera ślady przestępstwa, w tym i przestępstwa skarbowego albo odbywa za skazanego karę, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

  • Monika
    Lis 28, 2015., 07:03 • Odpowiedz

    Witam, nigdy nie zastanowiły panią ślady pobicia na główce Fabianka prezentowane na materiałach udostępnianych przez ojca dziecka, Sebastiana Nadolskiego? Ma pani jakieś informacje, które mogłyby to jakoś wytłumaczyć i usprawiedliwić matkę?

    • Noemi Skotarczak
      Lis 28, 2015., 08:59 • Odpowiedz

      Nie. Bo każde dziecko,które znam latało z takimi obrażenia.

      • Monika
        Lis 28, 2015., 10:19 • Odpowiedz

        Jakie to proste, oceniła pani te obrażenia jako wynikłe z normalnych czynności np. zabawy dziecka. No tak, a ja się tak mocno przejęłam płaczem, skarżeniem Maluszka na wielkie siniaki na główce i wskazywanie w te miejsca, że mama biła... A pani tak szybko to wytłumaczyła sobie zwyczajnymi obrażeniami i skargami, jakie większość dzieciaków ma w tym wieku. No proszę... Powiem tak, pani artykuły nt temat są tyle warte co pani ocena sytuacji i tych materiałów z płaczącym i skarżącym się na mamę Fabiankiem, bardzo mizernie to wygląda. Widzę tu stronniczość, chęć zmanipulowania u czytelników spojrzenia na sprawę i wrogość przeciwko ojcu. Ja tego absolutnie nie kupuję! A państwu radzę więcej się przyłożyć do zbadania sprawy i nie ufać ślepo tego typu artykułom. Bądźmy bardziej zapoznani z faktami z obu stron zanim wyrazimy jakąś opinię, która może być bardzo krzywdząca dla niewinnych ludzi. To się nazywa uczciwość i rzetelność. I tego Wam życzę.

      • Noemi Skotarczak
        Lis 28, 2015., 10:37 • Odpowiedz

        Pan Sebastian N. ma za sobą ucieczkę żony pierwszej i dorosłych dzieci. W przypadku żony drugiej, czyli Anety S. miał widzenie z dzieckiem z kuratorem, za znęcanie się nad rodziną. Dorosłe dzieci urwały definitywnie kontakt z ojcem, co samo już mówi o jego kompetencjach rodzicielskich. Ale Ty oczywiście nadal ślepo twierdzisz, że ojciec jest święty. :) Nadal uważam, że Internet to niebezpieczna broń w rękach psychopatów. Mały Fabian był pod manipulacją ojca, co stwierdził KAŻDY psycholog dziecięcy. Zwłaszcza, że przez tę aferę były sprawdzane warunki w jakich przebywa. Nie stwierdzono by dziecko było zastraszone. Polecam zadać dziecku pytanie: "Bije Cię mama, TAK?" A potem dopytywać absurdów: "Krzesłem?" "Choinką" "Bombką"? Każdy 2latek odpowie twierdząco. A jak Ty przyłożyłaś się do zbadania sprawy? Co wiesz o Sebastianie N.? Czy wiesz, że ma starsze dzieci, które nie chcą mieć z nim kontaktu? Czy wiesz, że była żona uciekła od niego i się ukrywała? Ja się zapoznałam z dwoma sprawami. I Pan Sebastian okazał się niebezpiecznym człowiekiem. Ale Wy łykacie to jak młode pelikany. Brawo! :) Mam nadzieję, że mózg wreszcie niektórzy wlączą. Póki nie jest za poźno.

  • Nobody
    Lis 28, 2015., 20:03 • Odpowiedz

    Tak zupełnie szczerze to jedno warte drugiego. I tylko dziecka żal. Ogromnie. Obejrzyj materiał Marszałkowskiego: https://www.youtube.com/watch?v=XeMXcc3RGtc - bardzo sensowny moim zdaniem, bo nie opowiadający się po żadnej ze stron. To dziecko tam jest po prostu marionetką. Dwa stare za przeproszeniem konie i nie potrafią się dogadać, tak jedno, jak i drugie jest zaślepione nienawiścią. Niektórzy nie zasługują, aby mieć dzieci.

  • www.zaraz-wracam.pl
    Lis 29, 2015., 12:34 • Odpowiedz

    Akurat sprawa z podpaleniem Pani z Gospu wydarzyła się w miejscowości oddalonej o 10 km od mojego miejsca zamieszkania. Straszna tragedia. Powiem szczerze, że strach teraz nawet iść do pracy. tylu psycholi się kręci, że głowa mała

  • Manipulacja udana. Czym żyje cała Polska i dlaczego jeszcze w to wierzycie. | MATKA PREZESA
    Lis 29, 2015., 14:55 • Odpowiedz

    […] wszystko zostało przekazane w „Dzielnych Matkach”. Wystarczył zdrowy kop w dupę, żeby niektórzy przekonali się, że przez wiele miesięcy ktoś […]

ZOSTAW KOMENTARZ

loading
×